Król i Forteca (Twierdza)

Czy kiedykolwiek marzyliście, aby zostać Królem? To możliwe w grze Plemiona 2. Jak wiecie już z poprzedniego poradnika świat gry podzielony jest na kilka królestw. W pewnym momencie gry, kiedy dany świat osiągnie pewien wiek, a suma punktów wszystkich graczy osiągnie konkretny pułap to rozpoczyna się specjalne wydarzenie zwane „endgame”. O jego rozpoczęciu zostaniemy poinformowani w wyprzedzeniem 14-dniowym o ile posiadamy choćby jedną wioskę w królestwie, w którym on się odbędzie.

  1. Twierdza (Forteca)
  2. Król całego królestwa
  3. Oficerowie
  4. Wieczny Król

Twierdza (Forteca) – co on niej wiemy?

Gdy event się rozpocznie pojawią się dodatkowa opcja w Kwaterze Głównej każdej wioski w królestwie: Twierdza. Jeśli budynek główny ma już maksymalny poziom to możemy go ulepszyć w fortece. Można ją później rozbudowywać o 30 poziomów, ale to kosztowne przedsięwzięcie. Do rozbudowy potrzeba tak wiele surowców, że będziemy je musieli trzymać w Twierdzy, gdyż magazyny nie dadzą rady. Pojemność fortecy dopasowuje się do wymaganej ilości surowców do jej rozbudowy. Musimy do niej przewozić surowce z innych wiosek.

Jeśli dana wioska posiada fortece (twierdzę) to każdy członek naszego klanu może do niej bezpośrednio przesyłać surowce bez żadnych ograniczeń.

Uwaga: Nie można tutaj używać funkcji premium zmniejszających koszty czy pozwalających zakończyć wcześniej jej budowę.

Król całego królestwa

A teraz jak zostać królem? To bardzo proste, choć jedynie w teorii. Musimy zostać pierwszym władcą w królestwie, który rozbudowuje w jednej ze swoich wiosek fortece na 10 poziom. Jednak utrzymanie tytułu jest również bardzo trudne bo zawsze to my musimy posiadać najbardziej rozbudowaną fortecę w całym królestwie.

Dodatkowo nie wolno zapominać nam to tym, że wioska z fortecą musi być pilnie strzeżona i wymaga to ciągłej współpracy całego sojuszu. Również należy uważać na wrogich szpiegów, którzy zechcą użyć sabotażu, aby zniszczyć nam wioskę.

Innym sposobem na zachowaniu tytułu jest zniszczenie wrogiej fortecy, więc nie skupiajcie się jedynie na sobie i swoich wioskach.

Jakie przywileje/korzyści nabywa król?

Możemy mianować członków swojego plemienia na oficerów. Ci, którzy nimi zostaną otrzymają znaczne korzyści, o czym mowa w poniższej tabeli:

Dostępni oficerowie w Tribal Wars 2
Oficer Opis (co daje?)
Treasurer Skarbnik (Treasurer) może o 20% taniej wybijać złote monety.
Marshall Marszałek (Marshal) – Koszt treningu jednostek jest zmniejszony o 20%. Niestety wykluczone są takie jednostki jak Szlachcic, Szpiedzy, Preceptory i maszyny oblężnicze.
MasterBuilder Architekt (Architect) – Koszt budynków zredukowany jest o 20%.
Inquisitor Inkwizytor (Inquisitor) – Jego armię ignorują kary za atak poza prowincją, również dotyczy to obrony.
SecretaryOfTrade Sekretarz Handlu (Secretary of Trade) – Handlarze poruszają się dwa razy szybciej i mogą przenosić o 100% więcej ładunku. Prędkość w handlu na rynku pozostaje niezmieniona. Może dostarczać surowce do każdej wioski bez ograniczeń.
SpyMaster Spymaster – Szpiedzy mają o 50% większe szanse na sukces w każdej misji, nawet w obronie.

Wieczny Król

Jeśli uda nam się być pierwszym graczem w królestwie, któremu uda się rozbudować fortecę na poziom 30 (maksymalny) to zostaniemy mianowani na Wiecznego Króla. Oznacza to jedno – nigdy nie utracimy tytułu i możemy przejąć rządy na zawsze. Co ciekawsze – inne fortece w królestwie staną się nieaktywne i żaden gracze nie będzie mógł ich ani budować, ani rozbudowywać. Co więcej, wioska z 30-poziomową fortecą otrzyma specjalną ochronę przed atakami. Wszystkie armie próbujące szczęścia padną na kolana przed swym władcą.

Wskazówka: Jeśli nie widzicie szans dla swojego plemienia przejęcia władzy w danym królestwie to skupcie się na innym. W Plemionach 2 jest ich 100 w całym świecie.
Uwaga: Event związany z królem i rozbudową twierdzy nie kończy gry.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *