Poradniki do Farm Heroes Saga (Wiki)

Witajcie w Wiki poświęconej grze Farm Heroes Saga, w której znajdziecie zbiór wszystkich poradników jakie znajdują się na deserciku. Obecnie mamy kilka ciekawych wskazówek do gry jak i filmy instruktażowe pozwalające wam zaglądnąć do każdego poziomu i sprawdzić możliwe solucje. Możecie nam pomóc rozbudowywać serię poradników do Farm Heroes Saga zamieszczając w komentarzach swoje sugestie jak i pytania odnośnie gry.

Gra Farm Heroes Saga dostępna jest za darmo zarówno na Facebooku jak i na urządzeniach mobilnych z systemami Android czy iOS. Stworzyło nam ją studio King, które już wcześniej zachwyciło nas takimi produkcjami jak Candy Crush Saga czy Bejeweled. Tym razem dopasowywać musimy do siebie warzywa jak choćby czerwone i słodkie marchewki, ostre cebule czy soczyste pomidorki. W wersji mobilnej możemy synchronizować nasze konta z Facebookiem dzięki czemu możemy rywalizować ze znajomymi, a także im pomagać przesyłając darmowe życia.

Gra, tak jak wspomniałem, jest całkowicie darmowa, ale zawsze mamy możliwość zakupienia za realne pieniądze dodatkowych boosterów, które mogą nam ułatwić życie podczas problematycznych poziomów.

A teraz zapraszam do zapoznania się z listą poradników do gry:

  • Poradnik dla początkujących – wszelkie informacje, z którymi warto się zapoznać jeśli dopiero zaczynamy zabawę w Farm Heroes Saga.
  • Jak pokonać szopa Rancida? – tutaj dowiemy się co należy zrobić, aby pokonać Szopa Rancida, z którymi na wyższych poziomach możecie mieć sporo problemów.
  • Jak skutecznie grać – ten poradnik dedykuje graczom średnio zaawansowanym, którzy przeszli conajmniej setny poziom.
  • Nieograniczona ilość żyć – metoda działa głównie na urządzeniach mobilnych, więc osoby, które korzystają z wersji na Facebooku mogą darować sobie zaglądanie do tematu.
  • Najczęstsze pytania graczy” – w tym artykule zebraliśmy pytania, które najczęściej wpływały do naszej redakcji jak i uzupełniliśmy je o stosowne odpowiedzi, dzięki czemu poradnik stanowi doskonałe kompedium uzupełniające podstawową wiedzę o grze.
  • Problemy z pająkami – pierwsze przeszkody jakie napotkacie w grze to pestka, najciekawsze są te na najwyższych poziomach i tym samym pomożemy wam tutaj radzić sobie z pająkami, które swoją siecią oplatają wszelkie elementy na planszy gry.

Możliwe soulcje do każdego poziomu w grze:

  1. Przechodzimy poziomy od 1 do 70
  2. Przechodzimy poziomy od 71 do 110
  3. Przechodzimy poziomy od 111 do 200
  4. Przechodzimy poziomy od 201 do 280
  5. Przechodzimy poziomy od 281 do 340
  6. Przechodzimy poziomy od 341 do 400
  7. Przechodzimy poziomy od 401 do 445

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *