ERA 1 ERA 2 ERA 3 ERA 4 ERA 5 ERA 6 B
Era 6 w Rail Nation to przede wszystkim maszyny napędzane silnikami elektrycznymi, które okazały się tańsze w utrzymaniu jak i o wiele wydajniejsze niż spalinowe silniki czy parowe. Jednak koszt ich produkcji jest o wiele wyższy co odbija się na cenie każdego pociągu w grze z szóstej ery.

Pamiętajcie również, że jest to już ostatnia era w grze i po niej następuje tzw. „endgame”, przeliczanie prestiżu i wyłonienie zwyciężców.

Uwaga: Informacje o sile pociągowej zawierają w opisie dane o maksymalnej sile domyślnej, bez ulepszeń jakie można wykonać.

Lokomotywy ery szóstej

Ogr (Ogre)

Ogr (Ogre)Ogr to pierwsza lokomotywa ery szóstej w serii USA. Może pociągnąć do jedenastu wagonów jak i wyposażymy go w dodatkowe osiem ulepszeń.

Ulepszenia Ogra:

  • Pętla indukcyjna (+15km/h Maksymalna Prędkość)
  • Ogranicznik napięcia (+15km/h Maksymalna Prędkość)
  • Ulepszony dławnik (+2 Przyśpieszenie)
  • Nostek prostowniczy (+2 Przyśpieszenie)
  • Transformator napędu (+1 Siła Pociągowa)
  • Główny transformator (+1 Siła Pociągowa)
  • Osłona Dixona (+15% Niezawodność)
  • Komutator (+15% Niezawodność)

Ogr za złoto

Feniks (Phoenix)

PhoenixFeniks ma słabe przyśpieszenie i może pociągnąć do 13-stu wagonów. Dodamy tu do pięciu ulepszeń.

Ulepszenia Phoenix’a:

  • Potrójna cewka (+1 Siła Pociągowa),
  • Stabilizatory (+20% Niezawodność),
  • Regulator napięcia (+30km/h Maksymalna Prędkość),
  • Szyjka zębata (+10km/h Maksymalna Prędkość)
  • Inwertor (+1 Przyśpieszenie)

Feniks za złoto

Pegaz (Pegasus)

Pegaz (Pegasus)Pegaz ma gorsze przyśpieszenie niż Phoenix, ale jest o wiele wydajniejszy na krótkich trasach. Może pociągnąć do dwunastu wagonów jak i można do niej dodać do sześciu ulepszeń.

Ulepszenia Pegaza:

  • Sprzęgło elektryczne (+2 Siła Pociągowa),
  • Inwertor (+1 Siła Pociągowa),
  • Inklinometr (+30km/h Maksymalna Prędkość),
  • Przekładnia (+2 Przyśpieszenie),
  • Wzmocniona oś koła(+25% Niezawodność)
  • Tuleja odciążająca (+15% Niezawodność)

Pegaz za złoto

Smok (Lindworm)

SmokSmok to lokomotywa, która cechuje się średnim przyśpieszeniem. Pociągnie do 13-stu wagonów i ma miejsce na pięć ulepszeń.

Ulepszenia Lindworm:

  • Kondensator selektywny (+2 Siła Pociągowa),
  • Silnik elektryczny klatkowy (+15% Niezawodność),
  • Przetwornik (+3 Przyśpieszenie),
  • Hamulce elektryczne (+20km/h Maksymalna Prędkość)
  • Aktualizacje oprogramowania (+20km/h Maksymalna Prędkość)

Smok za złoto

Hydra lernejska (Lernaean Hydra)

Hydra lernejska (Lernaean Hydra)Hydra lernejska również nie cechuje się zbyt wielkim przyśpieszeniem, ale za to imponuje tym, że może pociągnąć 27 wagonów. Możemy do tej lokomotywy dodać do czterech ulepszeń.

Ulepszenia Hydry lernejskiej:

  • Dyfuzor siatkowy (+2 Siła Pociągowa),
  • Tytanowe koła (+1 Siła Pociągowa),
  • Stabilizator pochyłu (+20km/h Maksymalna Prędkość)
  • Czujnik bezpieczeństwa (+20% Niezawodność)

 Hydra za złoto

Olimp (Olympus)

Olimp (Olympus)Olimp to najlepsza z najlepszych lokomotyw, która uciągnie do sześćdziesięciu pięciu wagonów. Dodamy do niej do dziewięciu ulepszeń.

Ulepszenia Olimpa:

  • Silnik trakcyjny (+15 Siła Pociągowa),
  • Wsporniki rozpórkowe (+5 Siła Pociągowa),
  • Inwerter IGBT (+5 Przyśpieszenie),
  • Komutator (+2 Przyśpieszenie),
  • Konwerter plazmowy (+30km/h Maksymalna Prędkość),
  • Komputer kontrolny (+20km/h Maksymalna Prędkość),
  • Stabilizator osiowy (+20% Niezawodność)
  • Ulpeszone zawieszenie (+15% Niezawodność).

Olimp za złoto
ERA 1 ERA 2 ERA 3 ERA 4 ERA 5 ERA 6 B