Dragon City

Oceń artykuł:

Podobne gry i artykuły...

10 komentarzy

  1. Karol pisze:

    jak ulepsza się domy

  2. Laurosss pisze:

    mam pytanie, jak stworzyć smoka fluoscante? z góry dzięki. :)

  3. 17101979-30 pisze:

    jak sie swysyła smoki zrobione pomuście odpowiedcie

  4. tomasz pisze:

    Jak zdobywa się klejnoty ??

    • Gry MMORPG pisze:

      Musisz za nie zapłacić prawdziwą kasę;) Oczywiście wybierając opcję Free masz kilka metod na zdobycie ich za darmo. Koło prezentów masz ikonkę, wybierz Free, masz tam jakieś zadanie do wykonania i póki tego nie zrobić nie będzie nic za darmo.

  5. aka pisze:

    jak wbic smokeim wyzszy lvl niz 10 ?

  6. Kacpi1997 pisze:

    Czy ktoś z was wie jak stworzyć pure flame dragon ?
    liczę na szybką odp. i z góry dziękuję :)

  7. PointMaker pisze:

    gra fajna, zapraszam.
    Zapraszajcie mnie do znajomych na facebooku, naspamie wam prezentów i w ogóle, piszcie w co grać, bo gram nie tylko w dragon city, ale też inne rzeczy :D.
    Pozatym, zapraszam na mój drugi profil, PointMakerSecond, ponieważ w miarę postepu w facebook’owych grach potrzebni są znajomi, coraz więcej, wiec wiadomo o co chodzi :)

  8. dawid pisze:

    mam na faceboku 234 lv
    l.o.l.

  9. michał pisze:

    jak robić smoki na dragon city ?


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>