Na Ryby

Oceń artykuł:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...Loading...

Podobne gry i artykuły...

26 komentarzy

  1. ferN pisze:

    jak na 35 LVL złapałes rybe 180 ?

  2. klaudia pisze:

    Mam pytanie: czy można zmienić adres e-mail w grze na ryby. Chce oddać (za darmo) konto, ale e-mailu nie moge. Da rady temu zaradzić???

  3. qwert pisze:

    Siema da się tę gre pobrać na swój komputer ?

  4. pryzbi pisze:

    Gierka moze i fajna ..Tylko bardzo mnie dziwi ze jezeli kupujemy sprzet za banknoty to dlaczego nie mozemy go sprzedac za banknoty jezeli znieniamy na bardziej ulepszony.???Moze ktos z administracji odpowie.??Czy to jest zwykle naciaganie ludzi na kase..Czyli oszustwo…

  5. mati pisze:

    jaki jest kot na dolary w na ryby

    • damian pisze:

      witam serdecznie ja mam 96 lvl na nk w grze na ryby rekord 597.890 kg wędka 210 kg ,morska wedka 195 kg +błystek merlin samogłow i tunczyk mam wszystkie pojazdy pozdrawiam

  6. okapa pisze:

    jak załączyć chat wyświetlony koło planszy z grą?

  7. g81 pisze:

    Gra nawet ciekawa albo inaczej pomysł na grę, ale za dużo w niej naciągania na kasę. Co to za gra, w której banknoty trzeba kupować za prawdziwą kasę albo wabić znajomych, których pomysłodawcy gry mogą naciągnąć. Jednym słowem pomysł fajny, ale nie wiem czy chodziło twórcom o coś więcej niż wyciągnięcie gotówki z portfeli. Za mało zabawy, za dużo naciągactwa i zamiast łowić rybki bez przerwy czytasz żebry na czacie typu czekam i przyjmę zaproszenia, kto ma zanętę na… itp. Po graniu przez tydzień, dwa na uczciwych zasadach, każdy dojdzie, że to gówno nie gra …. !!!!!

  8. zawiedziony pisze:

    Gralem w ta gre 3 tygodnie i zdazylem poznac dosc dobrze zasady tej gry,podstawowym celem jest tam wyciagniecie od gracza dosc wysoko platnego smsa na zakup wirtualnych banknotow za ktore mozna nabyc sprzet,licncje na nowe lowiska lub zanety.Proces polega na wciagnieciu gracza do rozmowy na dzialajacym po prawej stronie tzw shoutboxie,na ktorym caly czas trwaja rozmowy na temat sprzetu i wynikow osiaganych przez innych graczy.Problem jednak polega na tym,ze owi gracze nie istnieja,obslugujacy ten czat program komputerowy stwarza iluzje,ze zaangazowanych jest tam bardzo duzo graczy,niestety sa to tylko same loginy,zmieniajace sie co jakis czas i owtarzajace w kolo zaprogramowane rozmowy.Nad wszystkim czuwa operator,ktory odpowiada na ewentualne pytania live nowego gracza i dlatego tez,odpowiem na stwierdzenie recenzenta tej gry,nie ma tam zadnego spoleczenstwa,bo istnieje ono tylko w programie komputera,nie ma tez graczy ,ktorzy maja pozaliczane 50-80 poziomow,bo rowniez niestety istnieja tylko w programie komputera.Sama gra jest interesujaca ale najwazniejsze motto,czyli platnosc za wirtualne banknoty robi z niej maszynke do wyciagania pieniedzy.

  9. Anonim pisze:

    gra na ryby nie chce dzialac co mam zrobic

  10. Anonim pisze:

    Czemu jak chce zagrac w ta gre klikam Wybierz Wedke i nie widze tej wedki i nie dam rady jej załozyc ?

    • Anonim pisze:

      ej moja siostra tak ma na nk.. w ta gra ;/ naszczescie ja niemam takich problemów 😀 i lowie 103kg

  11. mati555 pisze:

    Mam 24 level i złowiłem 46.666kg rybę

  12. pkioki pisze:

    jak wysłąć prezent

  13. Kelner-83 pisze:

    na jaka błyskę lowić okonie ?

  14. ..... pisze:

    Bo może wtedy niechodziło o Okonia?..

  15. Anonim pisze:

    na ryby dobra gra ale nie r raz majom rekordy  polski albo całego swata

  16. lol pisze:

    ja mam rekord 88.553

  17. Mariusz pisze:

    Witam, mam problem tego typu że wyławiam rybę przez długi czas, gdy zalogowałem się u kumpla łowiłem rybe 10x szybciej , nie wiem czy to wina komputera, proszę pomóżcie!

  18. luk pisze:

    Witam
    był konkurs o puchar       było do złowienia największego okonia   w rankingu największy był 2.490kg  
    A ja złowiłem 3.104kg zrobiłem z niego trofeum i niema go w rankingu na największego Okonia

  19. urbannul pisze:

    co trzeba zrobić by brać udział w zawodach ?

  20. urbannul pisze:

    Witam serdecznie

    jestem na 25 poziomie i nie wiem jak brać udział w zawodach na jak największą rybę proszę o jakąś podpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>